Клієнт повинен знати юридичні аспекти надання послуг хімчистки одягу
У «Італійської хімчистці» поважають права клієнтів. Ми оформили стенди, щоб кожен відвідувач міг ознайомитися з юридичними нюансами надання послуги хімчистки одягу. Нашу діяльність регулюють кілька нормативних актів, і в своїх пунктах прийому ми розмістили про це детальну інформацію. Також є правила, що стосуються і клієнтів. Ми подбали, щоб ви знали все про свої права та обов’язки.
У пунктах прийому ви можете ознайомитися з наступними документами:
- Закон про захист прав споживачів»;
- Перелік найменувань стандартів якості, згідно з якими ми надаємо послуги населенню і організаціям;
- Перелік послуг, ціни, терміни виконання замовлень;
- Правила обслуговування;
- Правила здачі речей в хімчистку;
- Повна назва, адреса хімчистки , режим роботи пунктів прийому.
Послуги хімічного чищення: особливості прийому речей в чистку
Прийом речей — перший і найбільш значимий етап взаємодії співробітників «Італійської хімчистки» і клієнтів. У цей момент ми визначаємо, наскільки можлива хімчистка хутра , шкіри, одягу або штор, які ви хотіли б привести в порядок. Наші співробітники вирішують, які хімічні засоби та обладнання підходять для виконання замовлення.
У нас є все необхідне французьке та італійське обладнання: промислові пральні машини і сушильні барабани; сушильно-прасувальні катки GMP, машини сухого чищення і т.д. І все ж зрідка нам доводиться відмовляти в пранні килимів або чищення шкіри , якщо стан речей не дозволяє проводити подібні заходи.
Якщо наші співробітники готові прийняти речі в чистку, то вони уважно оглядають їх, виявляють дефекти. Якщо є пошкодження тканини, це фактор ризику. Ми попереджаємо клієнта, що невеликі дефекти можуть стати більш помітними після впливу навіть самих щадних хімічних речовин.
Ви можете відмовитися від хімчистки шуби або дублянки , якщо річ пошкоджена. Якщо ж ви готові ризикнути, то ми обов’язково вказуємо в квитанції, які дефекти були виявлені при прийомі. Вам потрібно буде ознайомитися з документом і поставити свій підпис. Це буде означати, що ви усвідомлюєте ризики і знімаєте з співробітників хімчистки відповідальність за збереження виробу в конкретному випадку.
Процедура вирішення спірних питань і конфліктів
У «Італійської хімчистці» вкрай рідко виникають конфліктні ситуації, але теоретично це можливо. Тому ми хочемо прояснити порядок вирішення спорів. Звичайно, якщо виникнуть якісь тертя, ми постараємося залагодити питання за допомогою переговорів. Якщо це не вдається, ви маєте повне право скласти обгрунтовану претензію. При оформленні цього документа слід керуватися законом «Про захист прав споживача».
Претензію складають у двох примірниках. Перший ви передаєте відповідального адміністративному особі компанії, а другий залишаєте у себе. Ви можете відправити претензію листом на юридичну адресу фірми. Виконавець зобов’язаний задовольнити вашу претензію і відшкодувати збиток, або обґрунтовано відмовити. В іншому випадку питання вирішується вже в судовому порядку.
Ознайомтеся з відгуками про хімчистці, і ви самі зрозумієте, що ми ведемо бізнес гранично чесно і завжди повідомляємо замовникам, якщо з тієї чи іншої річчю можуть виникнути проблеми в процесі чистки. Ми гарантуємо вам відшкодування збитку в разі, якщо вина за пошкодження на виробі буде на наших співробітників.
«Італійська хімчистка» — відповідальний виконавець. Звертайтеся і насолоджуйтеся чистотою без ризиків! Якщо ж у вас виникли питання до якості обслуговування, скористайтеся формою зв’язку або замовте зворотний дзвінок.